Lokalizacja: Warszawa, Polska (Praca hybrydowa), Okres: Sierpień- Grudzień
Opis stanowiska:
Poszukujemy studenta I/II roku na stanowisko asystenta redaktora do współpracy przy tworzeniu publikacji naukowej na temat “Education 2.0 – Światowe trendy w edukacji wyższej”. Praca będzie odbywać się pod okiem doświadczonych edytorów. Idealny kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim i mieć podstawową wiedzę z zakresu ekonomii lub nauk społecznych.
Obowiązki:
- Przygotowywanie i redagowanie całego raportu oraz współpraca z edytorami
- Współpraca z polskimi i zagranicznymi ekspertami z dziedziny nauk społecznych,
- Przeglądanie i sortowanie materiałów badawczych,
- Wsparcie zespołu w tworzeniu końcowego raportu o docelowej objętości około 300 stron.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1,
- Studia I/II stopnia w dziedzinie ekonomii, nauk społecznych lub pokrewnych
- Zainteresowanie tematyką zmian demograficznych w Europie
- Udokumentowane umiejętności pracy w zespole i/lub pracy analitycznej
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Warszawie
- Dbałość o szczegóły
- Umiejętność weryfikacji informacji
- Praca w średnim wymiarze 15h/tygodniowo, a w okresie największego natężenia 30h/tygodniowo
- doświadczenie w pisaniu artykułów naukowych i/lub naukowo-popularnych
Co oferujemy?
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy nad skomplikowanymi raportami edukacyjnymi,
- Pracę w dynamicznym, młodym zespole,
- Elastyczny czas pracy,
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Aplikacje (CV oraz wcześniej napisany tekst, artykuł, raport) prosimy przesyłać na adres: rm@off.org.pl
Informację o raporcie:
Nasz planowany raport, “Education 2.0 – Światowe trendy w edukacji wyższej”, będzie skupiać się na analizie globalnych trendów w edukacji wyższej. Praca będzie zawierać rozmowy z doświadczonymi profesorami-administratorami zachodnich uczelni, porównanie edukacji wyższej w Polsce i na Zachodzie, oraz analizę migracji polskiego talentu akademickiego. Celem jest dostarczenie strategicznych rekomendacji i prawdziwych historii, które pomogą zrozumieć przyszłe kierunki zmian w edukacji wyższej